• Strona główna >>
  • Serwis

Serwis

Dział serwisu Logon SA dysponuje:

- 14 osobami technicznymi , których wiedza potwierdzona jest egzaminami i certyfikatami,

- flotą aut pozwalając na jak najszybsze dotarcie do Klienta

- potwierdzone referencjami usługi opieki nad systemami informatycznymi środowisk od 10 do 700 komputerów;

- możliwością świadczenia usług na terenie całego kraju;

 

 

Serwis Logon SA świadczy usługi w zakresie:

- naprawy sprzętu komputerowego;

- naprawy sprzętu notebookowego;

- naprawy sprzętu drukującego;

- opieka informatyczna firm w zakresie kompletnej opieki nad infrastrukturą IT

 

Oferujemy:

 

Odbiór i dostawa sprzętu od Klienta w Toruniu i Bydgoszczy


W temacie opieki nad systemem IT Logon SA zapewnia wsparcie:

- administracja i zarządzanie środowiskiem serwerowym opartych na systemach zarówno Microsoft ,Linux :

- instalacja systemów,

- zarządzanie usługami (AD, WSUS itp.)

- aktualizacja systemów

- kontrola poprawności działania;

- wdrożenie ( w przypadku braku ) , administracja , zarządzanie i konfiguracja usług wirtualizacyjnych;

- administracja urządzeniami sieciowymi aktywnymi oraz urządzeniami brzegowymi ( Fortigate, Cisco, HP Networking )

- projektowanie, wdrożenie, administracja infrastruktury sieci bezprzewodowej, monitoringu, telewizji przemysłowej

- administracja i konfiguracja stacji końcowych ( użytkowników )

- opieka i zarządzanie zintegrowanymi systemami wydruków

- okresowe przeglądy i konserwację kompletnego środowiska

- naprawa , rozbudowa infrastruktury sieciowej ( okablowanie)

- administracja , konfiguracja i zarządzanie centralkami telefonicznymi ( w szczególności Slican )

- dostęp do portalu zgłoszeniowego Helpdesk.logon.pl

 

Świadczenie usługi w schemacie dwóch poziomów wsparcia:

* Poziom pierwszy - pomoc zdalne zarówno użytkownikowi końcowemu jak i rozwiazywanie i konfiguracja środowiska serwerowego;

- nadzór ,zarządzanie serwerem od strony sprzętowej

- zarządzanie usługą katalogową Active Directory, zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, zarządzanie automatycznymi aktualizacjami (WSUS) itp

- zarządzanie i monitorowanie sieci ;

- monitorowanie urządzeń klienckich;

- zarządzanie , monitorowanie urządzeniami sieciowymi

* Poziom drugi - wsparcie serwisowe świadczone w miejscu eksploatacji sprzętu ( centrala firmy oddziały , rejony itp. )

* wsparcie użytkowników końcowych jeśli będzie to konieczne (reinstalacja systemu , usuwanie wirusów / złośliwego oprogramowania, itp. )

* prace związane z utrzymaniem w pełnej ciągłości pracy serwerowni i urządzeń sieciowych;

* ustalone, zgodne z harmonogramem prace modernizacyjne infrastruktury IT;

* rozbudowy systemu informatycznego;

* okresowa konserwacja sprzętu komputerowego ( zwyczajowo raz w roku );

- naprawa sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu Klienta;

* istnieje również możliwość skalkulowania całych kosztów naprawy sprzętu komputerowego z uwzględnieniem koniecznych do naprawy części;

- w przypadku konieczności podstawienie sprzętu zastępczego;

- elastycznie dobrana ilość godzin wsparcia ( z ograniczoną ilością godzin pracy lub nielimitowana )

- reakcja na zgłoszenie do dwóch godzin ( w sensie reakcji rozumiemy potwierdzenie przyjęcie zgłoszenia poprzez portal serwisowy oraz telefonicznie i kontakt zwrotny z Klientem oraz próba podjęcia pomocy zdalnej )

- w przypadku braku możliwości rozwiązania problemu przy pomocy zdalnej wizyta u klienta w przeciągu następnego dnia roboczego;

- usunięcie awarii lub podstawienie sprzętu zastępczego maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

- dojazd do Klienta, oddziałów Klienta zawarty w cenie miesięcznego ryczałtu.

 

Obsługiwani Klienci :

- PrintPack Inc USA - obsługa plant Kutno

- Erbud S.A. ( obsługa budów i oddziałów w całej Polsce )

- Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy ( z podległymi rejonami Toruń i Włocławek );

- NFZ Bydgoszcz (z podległymi rejonami Toruń i Włocławek );

- Sąd Rejonowy w Bydgoszczy;

- Kemira Świecie ( z oddziałami w Kwidzynie oraz Ostrołęce );

- Mondi Świecie S.A.

- Dreager Polska ( z oddziałami w Poznaniu, Warszawie );

- WUP oddział Bydgoszcz

- Poczta Polska S.A. ( obszar województwa kujawsko-pomorskiego )

- Market Detal Sp. z o.o. ( sieć sklepów - obsługa systemów druku )

- Abrawa Sp. z o.o. ( sieć sklepów - obsługa systemów druku )

oraz wiele innych firm na terenie województwa.